سومین جلسه کمیته فرآیند نظام ارجاع و تعالی بالینی در برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع در معاونت درمان دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه کمیته فرآیند نظام ارجاع و تعالی بالینی با حضور دکتر احسان حسین زاده رئیس کمیته، دکتر محمد ناصر رهبر دبیر کمیته، احمد واحدی کارشناس مسئول سلامت خانواده و نظام ارجاع اداره کل بیمه سلامت استان و دیگر اعضای کمیته در سالن جلسات معاونت درمان برگزار شد.
در ابتدا مصوبات جلسه قبل، بررسی و هر یک از اعضاء گزارشی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در راستای مصوبات بیان نمود و در پایان مقرر شد پنل پیامکی اطلاع رسانی به مردم در سامانه پذیرش 24 در کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی شهرستان ها با همکاری و نظارت واحد فناوری اطلاعات دانشگاه فعال و عملکرد سامانه نسخه نویسی شفا در جلسه بعدی ارائه شود.