سومین جلسه کارگروه گردشگری سلامت دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به منظور پیگیری اقدامات لازم در خصوص پذیرش بیماران بین الملل سومین جلسه کارگروه گردشگری سلامت دانشگاه با حضور دکتر حسین زاده سرپرست معاونت درمان، مدیران و کارشناسان معاونت درمان، مدیران گروه پزشکی داخلی، جراحی، زنان، قلب و عروق و کارشناسان گردشگری ستادی و مراکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر و امیرالمئومنین (ع) در روز چهارشنبه یکم شهریور ماه سال جاری در سالن جلسات معاونت درمان برگزار شد.
در ابتدای جلسه سرپرست معاونت درمان دانشگاه ضمن خیرمقدم به حاضران در جلسه، بیان کرد: پیشبرد اهداف گردشگری سلامت نیازمند تلاش ها و حمایت های تمامی مدیران دانشگاه می باشد.
دکتر احسان حسین زاده با توضیح فرایند پذیرش بیماران گردشگری سلامت و چگونگی پرداختی به پزشکان بیان و تاکید نمود: جذب بیماران بین الملل نیاز به همکاری پزشکان متخصص مراکز درمانی دارد.
در ادامه دکتر فتحعلیان مدیر اجرایی معاونت درمان ضمن بیان تاریخچه پذیرش بیماران بین الملل و رونق اقتصاد سلامت در خصوص واحد بین الملل در مراکز درمانی و وظایف آنان توضیحاتی را ارائه و در ادامه جلسه فریدون نژاد رئیس اداره اقتصاد درمان دانشگاه در خصوص تعرفه های بسته های خدمتی و چگونگی پرداختی به پزشکان توضیحاتی لازم را بیان کرد.
در ادامه جلسه مدیران گروه پزشکی نیز ضمن بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود، سوالات و ابهامات خود را مطرح نمودند و در پایان مقرر شد به تمامی پزشکان مراکز درمانی کوثر و امیرالمومنین (ع) دراین خصوص اطلاع رسانی لازم انجام پذیرد.