سومین جلسه پیام گزاران سلامت اداره های شهرستان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، سومین جلسه پیام گزاران سلامت اداره های شهرستان سمنان به میزبانی جمعیت هلال احمر شهرستان سمنان برگزار شد.
در این جلسه ابتدا پوررضایی کارشناس مسئول آموزش و ارتقای سلامت شهرستان سمنان دررابطه با سوابق اجرایی، اهداف برنامه پیام گزاران سلامت و اقداماتی که از ابتدا تا کنون انجام شده، توضیحات لازم را ارائه و علی پور رئیس جمعیت هلال احمر ضمن خوش آمد گویی به حضار،مطالبی در راستای تداوم برنامه، هماهنگی و همکاری اداره ها درراستای برطرف نمودن مسائل حوزه سلامت بیان نمود.
آموزش در رابطه با تب مالت به روش shep توسط باجان کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها و همچنین معرفی برنامه داوطلبان سلامت و نقش مشارکت های مردمی توسط پوررضایی، از دیگر برنامه های اجرا شده بود.