سومین جلسه تاسیس مجله آموزش علوم پزشکی دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابطعمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، سومین جلسه تاسیس مجله آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در روز دوشنبه دوم خرداد ماه 1402 با حضور معاون آموزشی، مدیر EDC و اساتید خبره و صاحب نظر دانشگاه در سالن امام جواد(ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد..
در ابتدا دکتر رزیتا هدایتی معاون آموزشی دانشگاه توضیحاتی در رابطه با هدف و لزوم ایجاد مجله آموزش پزشکی دانشگاه بیان نمود و سپس دکتر سید ابوالفضل تهیدست مدیر EDC توضیحاتی در راستای فعالیت های پیشین در خصوص تاسیس وعناوین پیشنهادی مجله ارائه نمود که مورد تایید اعضا قرار گرفت.
در این جلسه مقرر گردید هماهنگی لازم در خصوص برگزاری جلسه با حضور دکتر کریمی مسئول کمیسیون نشریات علوم پزشکی کشور در رابطه با عناوین پیشنهادی و scope های مجله انجام گیرد.