سومین جلسه از چهارمین دوره شورای بهورزی و ارتقای کیفیت مراقبت های اولیه دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ سومین جلسه از چهارمین دوره شورای نمایندگان بهورزی دانشگاه با حضور دکتر کسائیان معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان سمنان، مهندس دارایی معاون فنی و سرپرست مدیریت گروه گسترش شبکه و ارتقای سلامت و بهورزی کارشناس مسئول بهورزی معاونت بهداشتی به همراه مدیران مراکز آموزش بهورزی و بازآموزی برنامه های سلامت و بهورزان منتخب شهرستانهای تحت پوشش در دی ماه سال 1403 در سالن جلسات معاونت بهداشتی برگزار شد.
دکتر کسائیان معاون بهداشتی ضمن خوش آمدگویی به اعضای حاضر در جلسه، به تبیین نقش بهداشت در حوزه سلامت به ویژه نقش اساسی بهورزان در روستاها پرداخت و بر ارتقای دانش و مهارت مربیان بهورزی و بهورزان عزیز تاکید کرد و در ادامه مهندس دارایی نیز بر رعایت قانون در ساختارها و اجرای قانونمند تمامی برنامه های بهداشتی و ارائه پیشنهادات موثر درراستای رفع مسائل و ارتقای شغلی بهورزان مطالبی را بیان نمود.
سپس دکتر رهبر بر اهمیت و لزوم استخراج و احصای آمار و شاخصهای بهداشتی توسط بهورزان در خانه های بهداشت نکاتی را توضیح داد و سپس اعضای حاضر در جلسه به بحث، تبادل نظر و بیان نقطه نظرات و پیشنهادات در خصوص ارتقای کیفیت خدمات، ارزشیابی عملکرد کارکنان و ... پرداختند.