رشد 55 درصدی ارائه خدمت در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهرستان مهدیشهر در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته

رشد 55 درصدی ارائه خدمت در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهرستان مهدیشهر در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته

رئیس بیمارستان ۱۵ خرداد معدیشهر در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از افزایش 55 درصدی ارائه خدمات در  کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهرستان مهدیشهر در 9 ماه نخست سال نسبت به سال اخیر خبر داد.

دکتر ندا تبیانیان بیان کرد: طبق آمار و ارقام فعالیت خدمت به همشهریان گرامی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل ۵۵ درصد رشد داشته است، در ۹ ماه اول سال گذشته تعداد ۳۱۵۱۷ نفر تحت درمان و در ۹ ماه اول سال جاری ۴۸۸۲۴ نفر تحت درمان قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه این گزارش نشان دهنده ۵۵درصد رشد بیشتر در زمینه خدمت به همشهریان در سال ۱۴۰۲ در کلینیک تخصصی بوده است، گفت: در روزهای آینده خبر بخش های مختلف بیمارستان در ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۲ در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.

  • کد خبر : 49283
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر