دیدار مدیر و کارشناسان هسته گزینش دانشگاه با سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه نهم تیر ماه 1404، مدیر و کارشناسان هسته گزینش دانشگاه با سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه دیدار کردند.
در این دیدار دکتر ثامنی مدیر گزینش ضمن تبریک به مناسبت انتصاب شایسته دکتر بهپور یوسفی به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، گزارشی از فرآیندهای این مدیریت ارائه نمود.
این دیدار که در راستای همفکری و همکاری های متقابل و تسریع در روند گزینش نیروهای دانشگاه صورت گرفت، دکتر یوسفی سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاهضمن خسته نباشید و خداقوت به کارکنان مدیریت گزینش، از تلاش ها و کوشش شبانه روزی این همکاران قدردانی کرد.