دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر با امام جمعه این شهرستان

دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر با امام جمعه این شهرستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری در سومین روز از هفته سلامت؛ دکتر منتظری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر با حجت الاسلام بارانی امام جمعه این شهرستان  دیدار و گفتگو کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر با توجه به شعار هفته سلامت با عنوان "سلامتی برای همه با پزشکی خانواده"، به بیان مزیت های اجرای برنامه پزشکی خانواده و کاهش پرداختی از جیب مردم پرداخت. 

دکتر محمدرضا منتظری با ارائه گزارشی از برنامه نظام ارجاع و پزشکی خانواده (سلامت خانواده) و اقدامات صورت گرفته،  ادامه داد: طرح پزشکی خانواده(سلامت خانواده) در شهرستان مهدیشهر به عنوان اولین شهر بالای 20 هزار نفر در سطح دانشگاه علوم پزشکی سمنان اجرا خواهد شد.

در ادامه این دیدار امام جمعه معزز شهرستان مهدیشهر ضمن تبریک هفته سلامت، گفت: امیدوارم با اجرای طرح پزشکی خانواده در این شهرستان، دسترسی عادلانه مردم به پزشکی خانواده (سلامت خانواده) بیش از بیش فراهم و در نهایت این امر به منجر به کاهش هزینه توسط مردم شود.

  • کد خبر : 43809
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *