دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه با رئیس آموزش و پرورش این شهرستان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه با حسنان رئیس آموزش و پرورش شهرستان سرخه دیدار کرد.
در این جلسه دکتر یداللهی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه ضمن تبریک انتصاب به حسنان در سمت رئیس آموزش و پرورش شهرستان سرخه، به اهمیت سلامت دانش آموزان و فعالیت های مرتبط با بهداشت مطالبی بیان نمود و سپس عرب مسئول واحد گسترش شبکه بهداشت سرخه در خصوص بهداشت دهان و دندان و رایگان بودن خدمات مطالبی بیان کرد.
همچنین عبدوس درخصوص جوانی جمعیت و فاضلی مطالبی در باره آسیب های موجود در بین دانش آموزان به ویژه خودکشی و مصرف مواد مخدر و دخانیات بیان نمود و در پایان حسنان ضمن تشکر از همکاری چندجانبه تشکر و حمایت نمودند.
لینک کوتاه خبر :