دیدار مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری سمنان با دکتر علی رشیدی پور سرپرست دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز یکشنبه 25 خرداد ماه سال جاری محمود قدرتی مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری سمنان با حضور در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، با دکتر علی رشیدیپور سرپرست دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.
در جریان این نشست، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تأکید بر اهمیت راهبردی حوزه سلامت در پایداری اجتماعی و توسعه پایدار استان سمنان، اظهار داشت: سلامت، بنیادیترین نیاز جامعه است و دانشگاه علوم پزشکی بهعنوان محور اصلی تأمین، حفظ و ارتقای سلامت، نقش بیبدیلی در خدمترسانی به مردم ایفا میکند.
دکتر علی رشیدیپور ادامه داد: بهویژه در شرایط بحرانی وظیفه ما سنگینتر میشود و حضور منسجم، علمی و جهادی کادر درمان و بهداشت میتواند ضامن آرامش و امنیت روانی جامعه باشد.
وی با اشاره به اهمیت حفظ امنیت در محیط های درمانی و بهداشتی درراستای خدمت رسانی به بیماران و مراجعان به بیمارستان ها، ضمن تشریح مأموریتها و برنامههای دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در حوزه سلامت عمومی، آموزش و خدمات درمانی، گفت: حمایت و پشتیبانی نهادهای استانی در پیشبرد اهداف سلامت محور استان سمنان بسیار مهم و موثر است.
همچنین مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری سمنان نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب به دکتر علی رشیدی پور به عنوان سکان دار حوزه سلامت استان سمنان و با قدردانی از تلاشهای کادر بهداشت و درمان استان سمنان، تصریح نمود: سلامت مردم، امنیت روانی و اجتماعی را تضمین میکند و این دو حوزه باید همافزا عمل کنند.
اعضای حاضر در جلسه با هدف تقویت همکاریهای میان دستگاههای اجرایی و ارتقای سطح امنیت و سلامت جامعه به بحث و تبادل نظر پرداختند و دو طرف بر ضرورت تعامل مستمر میان مجموعه استانداری و دانشگاه تأکید کردند.