دیدار مدیرکل بیمه ایران استان سمنان با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، محمد عرب اسماعیلی مدیرکل بیمه ایران استان سمنان به اتفاق هیات همراه با حضور در دفتر دکتر علی رشیدیپور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، درخصوص تعاملات دوجانبه و تقویت همکاریهای مشترک بهویژه در حوزه بیمه تکمیلی کارکنان و اعضای هیئت علمی با سرپرست دانشگاه دیدار و گفتوگو کردند.
در این نشست که دکتر بهپور یوسفی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه و حامد رحیمیان مدیر امور مالی دانشگاه نیز حضور داشتند، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تأکید بر اهمیت تأمین آرامش خاطر و رفاه نسبی کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه، وجود پوششهای بیمهای جامع و خدماترسانی مؤثر را ضرورتی انکارناپذیر در ارتقای بهرهوری منابع انسانی عنوان کرد.
دکتر علی رشیدی پور با اشاره به همکاری مؤثر و بلندمدت این دانشگاه با بیمه ایران در زمینه ارائه خدمات بیمه تکمیلی، اظهار داشت: این همکاریها میتواند با بازنگری در برخی مفاد قرارداد و افزایش کیفیت خدمات، بیش از پیش اثربخش و رضایتبخش باشد.
مدیرکل بیمه ایران استان سمنان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از خدمات و توانمندیهای بیمه ایران، بر آمادگی این نهاد برای توسعه همکاریها با دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تأکید کرد و گفت: بیمه ایران با تکیه بر ظرفیتهای تخصصی خود آماده ارائه خدمات بهینهتر در قالب قراردادهای جدید و متناسب با نیاز دانشگاه است.
محمد عرب اسماعیلی بیان نمود: هدف ما، پشتیبانی مؤثر از مجموعههای علمی و بهداشتی در مسیر خدمترسانی به مردم است.
در پایان این نشست، طرفین درراستای ادامه رایزنیها، بازبینی دورهای قراردادها و استفاده از بازخورد مخاطبان برای بهبود فرآیندها و خدمات بیمهای بحث و تبادل نظر کردند.