به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی
دیدار مدیران حوزه سلامت دامغان با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت هفته نیروی انتظامی، دکتر سید حسن تقوی مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان به اتفاق دکتر زارع زاده سرپرست بیمارستان ولایت دامغان، دکتر ابراهیمیان معاون درمان، ترابی مسئول حراست، عرب مسئول اورژانس پیش بیمارستانی، صالحی مهر و قادری مسئولین روابط عمومی شبکه و بیمارستان در روز شنبه پانزدهم مهر ماه 1402 با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظانی شهرستان دامغان، ضمن تبریک هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی، یاد و خاطره شهدای این نیرو را گرامی داشتند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان بیان داشت: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی برای بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان نظم و امنیت و یادآوری خدمات بزرگ و قدردانی از یکایک کارکنان، ماموران، مدیران و فرماندهان عزیزی است که ماموریت خطیر خویش را به انجام رسانده و می رسانند.
دکتر سید حسن تقوی ادامه داد: نیروی انتظامی قرین با شجاعت و ایثارگری غیور مردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر (عج)، خالصانه و بی ادعا با بذل جان خود در ایجاد امنیت و آرامش روانی جامعه تلاش فراوانی نمودند.
وی به اتفاق همراهان از زحمات و مجاهدت های سرهنگ عرب فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان و تمامی همکاران ایشان در امر خطیر حفظ امنیت، تقدیر و تشکر نمودند.
در ادامه سرپرست بیمارستان ولایت نیز بیان کرد: همه موفقیتها و پیشرفتهای جامعه در سایه امنیت به وجود می آید و اگر همکاری و تعامل نیروی انتظامی نبود قطعا شاهد نظم و امنیت نبودیم.
دکتر زارع زاده همچنین بر افزایش تعامل و همکاری بین حوزه سلامت و نیروی انتظامی تأکید کرد و خواستار حضور پررنگ تر پرسنل پر تلاش این نیرو در بیمارستان جهت حفظ امنیت و آرامش شد و بر آمادگی حوزه سلامت را در برگزاری کلاس های آموزشی جهت ارتقاء سلامت جسمی و روحی کارکنان نیروی انتظامی و برنامه ریزی هایی برای پیشگیری از وقوع جرائم اعلام نمود.
فرماندهی انتظامی شهرستان از زحمات تمامی کارکنان بهداشتی و درمانی که در راستای سلامت جامعه تلاش می نمایند قدردانی نمود و به نقل حدیث " نِعْمَتَانِ مَکْفُورَتَانِ اَلْأَمْنُ وَ اَلْعَافِیَةُ " از رسول خدا (ص) که می فرمایند : ارزش دو نعمت از نظر مردم پوشیده است، امنیت و تندرستی.
سرهنگ عرب بیان نمود: بیتردید، نعمت بزرگ امنیت، زیرساخت و بستر توسعه پایدار است چراکه تنها در سایه برقراری آن فعالیتهای بهداشتی، سلامتی، اجتماعی، اقتصادی و... در جامعه به نحو مطلوب، محقق میشوند و زندگی مردم جریان مییابد.
در پایان این دیدار صمیمی، به مناسبت هفته نیروی انتظامی و به پاس خدمات ارزنده نیروی انتظامی به مردم و تعامل با حوزه سلامت با اهداء لوح سپاس از فرماندهی انتظامی شهرستان تجلیل شد.