دیدار شهردار گرمسار با سرپرست بیمارستان معتمدی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز سه شنبه بیست و پنجم مهر ماه سال 1402 مهندس تلیاری شهردار گرمسار به دیدار دکتر مومنی سرپرست بیمارستان معتمدی گرمسار رفت.
در این دیدار شهردار گرمسار ضمن تبریک انتصاب دکتر محمد مومنی به سرپرستی بیمارستان معتمدی گرمسار، از خداوند متعال برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت و سربلندی در امور کاری و همچنین سرپرست بیمارستان معتمدی از حضور مهندس تلیاری و همراهان قدردانی نمود.
دکتر محمد مومنی بیان داشت: خدمت رسانی به مردم جز وظایف و رسالت این مجموعه درمانی است که امید است با عنایات پروردگار و همکاری دوجانبه بتوان خدمات محوری گسترده تری را به مردم ارائه نمود.
لینک کوتاه خبر :