به مناسبت روز قوه قضائیه
دیدار سرپرست شبکه بهداشت و درمان دامغان و رئیس بیمارستان ولایت با مسئولان دستگاه قضایی
تأکید بر همکاری مشترک برای ارتقاء سلامت و عدالت
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به مناسبت هفته قوه قضائیه، مهندس محمدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان به همراه دکتر زارعزاده رئیس بیمارستان ولایت و جمعی از مدیران و کارشناسان حوزه بهداشت و درمان، با حضور در دادگستری و دادستانی شهرستان دامغان، با محمدیان رئیس دادگستری، و وقایعی دادستان شهرستان، در دیدارهای جداگانهای گفتگو و تبادل نظر کردند.
در این دیدارها، ضمن گرامیداشت شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام خمینی (ره)، با عرض تبریک هفته قوه قضائیه به مسئولان این دستگاه، بر اهمیت تعامل و همکاریهای بینبخشی در راستای ارتقای سلامت جامعه و تأمین عدالت اجتماعی تأکید شد و در پایان، طرفین بر استمرار ارتباط سازنده و همکاریهای دوجانبه میان حوزه بهداشت و درمان و دستگاه قضایی تأکید کردند.