دیدار رئیس و اعضای هیأت مدیره نظام پزشکی شهرستان سمنان با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز شنبه هفدهم خرداد ماه سال جاری دکتر وحید سمنانی رئیس و اعضای هیأت مدیره نظام پزشکی شهرستان سمنان با دکتر علی رشیدیپور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دیدار و گفتگو کردند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن قدردانی از حضور اعضای هیأت رئیسه نظام پزشکی، بر اهمیت نقش این نهاد در صیانت از شأن و منزلت جامعه پزشکی و ارتقاء سطح خدمات سلامت تأکید کرد و خواستار تعامل نزدیکتر در زمینههای آموزشی، پژوهشی و نظارتی شد.
دکتر رشیدیپور بیان نمود: تعامل سازنده و مؤثر میان دانشگاه علوم پزشکی و نظام پزشکی، یکی از ارکان اصلی ارتقای کیفیت خدمات درمانی و افزایش رضایتمندی مردم است. امیدوارم با همکاری مستمر و همفکری مجموعه نظام پزشکی، بتوانیم چالشهای موجود را شناسایی و با برنامهریزی دقیق، گامهای مؤثری در جهت بهبود نظام سلامت استان برداریم.
در ادامه این نشست، اعضای نظام پزشکی شهرستان سمنان نیز ضمن تبریک انتصاب به دکتر علی رشیدی پور؛ به بیان دیدگاهها، پیشنهادها و مسائل مطرح شده در سطح شهر و استان پرداختند و طرفین ابراز امیدواری کردند که با تداوم تعاملات و استفاده از ظرفیتهای موجود، گامهای مؤثری در جهت ارتقاء سلامت و بهبود ارائه خدمات درمانی به شهروندان استان سمنان برداشته شود.