دومین جلسه کمیته آموزش و ساماندهی رسانه های آموزشی در شبکه بهداشت و درمان دامغان برگزار شد

دومین جلسه کمیته آموزش و ساماندهی رسانه های آموزشی در شبکه بهداشت و درمان دامغان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری دوره های آموزشی سه ماهه دوم سال 1403، برای کارکنان شاغل در شبکه بهداشت و درمان دامغان با حضور دکتر خرسندی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان، مسئولان و کارشناسان واحدهای فنی ستادی این شبکه در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان برگزار شد.

در این جلسه فاطمه صرفی کارشناس ارشد آموزش شبکه بهداشت و درمان دامغان، هدف از برگزاری جلسه را اهمیت برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری کارگاه های آموزشی با توجه به مصوبات کمیته اجرایی آموزش دانشگاه در راستای توانمند سازی پرسنل برشمرد.

در ادامه حاضران در جلسه، دوره های آموزشی مورد نیاز و پیشنهادات خود را مطرح کردند و دوره های آموزشی مطرح شده طبق برنامه زمانبندی توافق شده مصوب گردید.

  • کد خبر : 52425
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر