دومین جلسه کارگاه آموزشی بیماران تحت درمان با دیالیز برگزار شد

دومین جلسه کارگاه آموزشی بیماران تحت درمان با دیالیز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ با توجه به تاکیدات وزارت متبوع مبنی بر برگزاری جلسات آموزشی جهت متخصصین داخلی که وظیفه ویزیت بیماران تحت درمان با دیالیز را بر عهده دارند، دومین جلسه کارگاه آموزشی درمان بیماران تحت درمان با دیالیز با شرکت پزشک متخصص داخلی و رزیدنت های دستیاری داخلی دانشگاه در روز چهارشنبه 24 آبان ماه 1402 در سالن جلسات امام جواد (ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه دکتر یارمحمدی و دکتر تمدن فوق تخصصین کلیه درخصوص همودیالیز و عوامل موثر در دیالیز خوب و عوارض و درمان اختلالات در حین و پس از دیالیز مطالبی را ارائه کردند و در ادامه دکتر دیرنده متخصص مغز و اعصاب در خصوص اختلالات مغز و اعصاب و خواب در بیماران تحت درمان با دیالیز توضیحاتی را ارائه نمودند.

سپس دکتر فروتن فوق تخصص غدد به بحث دیابت در بیماران تحت درمان با دیالیز و چگونگی تشخیص و درمان آن پرداختند.

  • کد خبر : 47906
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *