دومین جلسه هماهنگی اجرای برنامه ملی پزشکی خانواده و نظام ارجاع شهری در شهرستان دامغان برگزار شد

دومین جلسه هماهنگی اجرای برنامه ملی پزشکی خانواده و نظام ارجاع شهری در شهرستان دامغان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، دومین جلسه هماهنگی اجرای فاز اول برنامه ملی پزشکی خانواده و نظام ارجاع شهری شهرستان دامغان با حضور دکتر فرشید فریور مدیر شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی، دکتر خرسندی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان، مهرابی سرپرست گروه گسترش شبکه های بهداشتی و درمانی شبکه و مسئولین واحدهای ستادی در سالن آموزش این شبکه برگزار شد.

در این جلسه که دکتر صرفی و اعوانی کارشناسان برنامه پزشکی خانواده معاونت بهداشتی دانشگاه نیز حضور داشتند، دکتر فریور ضمن معرفی کامل و مبسوط برنامه ملی پزشکی خانواده و نظام ارجاع شهری، توضیحاتی را درخصوص اهداف، چالش ها و نحوه اجرای این برنامه ملی را بیان نمود.

پس از پایان این جلسه، مدیر شبکه و ارتقاء سلامت و کارشناسان پزشکی خانواده معاونت بهداشتی دانشگاه با حضور در واحد گسترش شبکه های بهداشتی و درمانی این شبکه، در خصوص جزئیات و نحوه اجرای هر چه بهتر این برنامه ملی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شایان ذکر است: طبق برنامه ریزی های انجام شده، فاز اول اجرای این برنامه ملی با اجرای سرشماری درب منزل توسط مراقبین و کارشناسان حوزه بهداشت از ابتدای تیر ماه سال جاری در شهرستان های دامغان و گرمسار آغاز خواهد شد.

  • کد خبر : 44263
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *