دومین جلسه هماهنگی اجرای برنامه ملی پزشکی خانواده و نظام ارجاع شهری در شهرستان دامغان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، دومین جلسه هماهنگی اجرای فاز اول برنامه ملی پزشکی خانواده و نظام ارجاع شهری شهرستان دامغان با حضور دکتر فرشید فریور مدیر شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی، دکتر خرسندی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان، مهرابی سرپرست گروه گسترش شبکه های بهداشتی و درمانی شبکه و مسئولین واحدهای ستادی در سالن آموزش این شبکه برگزار شد.
در این جلسه که دکتر صرفی و اعوانی کارشناسان برنامه پزشکی خانواده معاونت بهداشتی دانشگاه نیز حضور داشتند، دکتر فریور ضمن معرفی کامل و مبسوط برنامه ملی پزشکی خانواده و نظام ارجاع شهری، توضیحاتی را درخصوص اهداف، چالش ها و نحوه اجرای این برنامه ملی را بیان نمود.
پس از پایان این جلسه، مدیر شبکه و ارتقاء سلامت و کارشناسان پزشکی خانواده معاونت بهداشتی دانشگاه با حضور در واحد گسترش شبکه های بهداشتی و درمانی این شبکه، در خصوص جزئیات و نحوه اجرای هر چه بهتر این برنامه ملی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
شایان ذکر است: طبق برنامه ریزی های انجام شده، فاز اول اجرای این برنامه ملی با اجرای سرشماری درب منزل توسط مراقبین و کارشناسان حوزه بهداشت از ابتدای تیر ماه سال جاری در شهرستان های دامغان و گرمسار آغاز خواهد شد.