دوره آموزشی با عنوان آئین نامه جدید مهندسی و ارزیابی مشاغل کارکنان غیرهیات علمی در دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در راستای اجرای آئین نامه جدید مهندسی مشاغل، دوره آموزشی با عنوان آئین نامه جدید مهندسی و ارزیابی مشاغل کارکنان غیرهیات علمی با تدریس سلیمانیان مدرس قطب یک کشور در روز چهارشنبه 7 خرداد ماه سال جاری در سالن جلسات امام جواد(ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
در این برنامه آموزشی که لاجوردی مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه و کارکنان امور اداری واحدهای تحت پوشش دانشگاه حضور داشتند، ضمن توضیح آئین نامه جدید و ارائه مثال های کاربردی، به سوالات و ابهامات موجود پاسخ داده شد.
ضمنا مقرر شد پرونده های پرسنلی بر اساس آئین نامه جدید بررسی و پس از تطبیق، به منظور تایید نهائی در اختیار مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه قرار گیرد.