دوره آموزشی اخلاق حرفه ای در پرستاری در شهرستان دامغان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به همت اداره پرستاری دانشگاه و واحد آموزش کارکنان مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت دوره آموزشی اخلاق حرفه ای در پرستاری با تدریس دکتر عباس عباس زاده مدیر کل توانمندسازی و بهبود سرمایه های انسانی معاونت پرستاری و دکتر فریبا برهانی استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و با حضور 100 نفر از کادر پرستاری و مامایی شهرستان دامغان در سالن اجتماعات دانشگاه دامغان برگزار شد.
مدیر کل توانمندسازی و بهبود سرمایه های انسانی معاونت پرستاری بیان نمود: اخلاق پرستاری از جمله مسائلی است که اهمیت آن در حیطه درمان بسیار افزایش یافته است تا حدی که اگر پرستاران اخلاق پرستاری و حرفه ای را رعایت نمایند اغلب بیماران از عملکرد کادر درمان رضایت خاطر دارند.
دکتر عباس عباس زاده و دکتر فریبا برهانی به ارائه مطالب آموزشی پیرامون اخلاق حرفه ای در پرستاری، تعارضات سازمانی، روش های برخورد با تعارض، افراد دشوار، اصول رازداری در پرستاری پرداختند.
مدیر کل توانمندسازی و بهبود سرمایه های انسانی معاونت پرستاری به اتفاق هیت همراه از بیمارستان ولایت بازدید کردند و از زحمات و تلاش های شبانه روزی کادر سلامت این بیمارستان قدردانی و تجلیل کردند.