دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دانشگاه برتر کشور در برنامه مراقبت پیامدهای نامطلوب ایمن سازی

قدردانی معاون بهداشت وزیر بهداشت از عملکرد دانشگاه در برنامه مراقبت پیامدهای نامطلوب ایمن سازی

دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دانشگاه برتر کشور در برنامه مراقبت پیامدهای نامطلوب ایمن سازی

 قدردانی معاون بهداشت وزیر بهداشت از عملکرد دانشگاه در برنامه مراقبت پیامدهای نامطلوب ایمن سازی

مدیر گروه مدیریت پیشگیری و مبارزه با بیماری های دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه بیان نمود: دکتر حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با ارسال نامه ای خطاب به معاون بهداشتی دانشگاه، برای سومین بار پیاپی از دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در خصوص عملکرد برنامه مراقبت پیامدهای نامطلوب ایمن سازی تقدیر و تشکر نمود.

دکتر محمد ناصر رهبر ضمن بیان این نکته و تقدیر و تشکر از زحمات همه دست اندرکاران در راستای اجرای این برنامه، گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان جزء 10 دانشگاه برتر کشور در برنامه مراقبت پیامدهای نامطلوب ایمن سازی است که به شاخص گزارش دهی بالاتر از 10 از هر صد کودک زیر یکسال رسیده است.

وی افزود: همچنین در ثبت های انجام شده هیچ گونه خطای ثبتی در سه ماهه سوم سال 1402 گزارش نشده است.

  • کد خبر : 49403
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

قدردانی معاون بهداشت وزیر بهداشت از عملکرد دانشگاه در برنامه مراقبت پیامدهای نامطلوب ایمن سازی