حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سامانه پاسخگوئی سامد
در راستای اجرای برنامه های ارتباط مردمی و پاسخگویی به سوالات شهروندان ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور در مرکز سامد به سوالا شهروندان پاسخ گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ، این برنامه در تاریخ دوشنبه 6 مرداد 1404 از ساعت 9 الی 10 صبح برگزار شد و شهروندان از طریق تلفن 111 سوالات خود را با رئیس دانشگاه در میان گذاشته و پاسخ مربوط را دریافت نمودند.
شایان ذکر است در این برنامه جاویدپور مدیر کل بازرسی استانداری سمنان و کارن یحیائی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه نیز حضور داشتند.
لینک کوتاه خبر :