حضور ویدئو کنفرانسی سرپرست دانشگاه در وبینار مقام عالی وزارت بهداشت با رؤسای دانشگاههای علوم پزشکی کشور
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، وبینار مقام عالی وزارت بهداشت با حضور رؤسای دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور روز یکشنبه ۱۱ خردادماه ۱۴۰۴ به صورت مجازی برگزار شد.
در این نشست ویدئو کنفرانسی، دکتر علی رشیدی پور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به همراه معاون آموزشی و نماینده هایی از معاونت بهداشتی و مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه حضور یافتند.
در جریان این وبینار، گزارشی از اقدامات و فعالیتهای انجامشده در راستای اجرای برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع توسط کمیتههای تخصصی وزارت بهداشت و برخی دانشگاههای منتخب ارائه شد.
همچنین، بر ضرورت تشکیل مراکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاهها و حضور فعال دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی در این مراکز تأکید شد.