حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در همایش کشوری تجلیل از فعالان عرصه سلامت

حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در همایش کشوری تجلیل از فعالان عرصه سلامت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ همایش کشوری تجلیل از دستاوردها و تقدیر از فعالین حوزه بهداشت در دولت سیزده به عنوان بزرگترین رویداد بهداشتی کشور از روز دوشنبه 24 الی جمعه 28 مهر ماه سال جاری در سالن همایش های بین المللی رازی واقع در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار و نمایشگاه دستاورد های حوزه بهداشت در نظام سلامت برای عموم مردم برپا شد.
 
در همایش کشوری تجلیل از دستاوردها و تقدیر از فعالین حوزه بهداشت در دولت سیزده به عنوان بزرگترین رویداد بهداشتی کشور، معاون بهداشتی دانشگاه، معاون فنی معاونت و تعدادی از مدیران ستادی، مدیران شبکه های بهداشت و درمان، مراقبان سلامت و بهورزان نمونه استان حضور داشتند.
 
در حاشیه نمایشگاه و همایش کشوری تجلیل از دستاوردها و تقدیر از فعالین حوزه بهداشت در دولت سیزدهم، دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه با حضور در غرفه دفتر سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با دکتر حامد مصلحی مدیرکل آن دفتر، به صورت اختصاصی دیدار و گفتگو کرد.
 
در این دیدار دکتر مصلحی ضمن تشکر و قدردانی ویژه از برگزاری کم نظیر هفته سلامت روان توسط دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به عنوان مسئول محوری در سطح کشور، بر اهمیت و اجرای دقیق و کامل برنامه های آن دفتر، تاکید نمود.
 
در ادامه نیز توضیحاتی در خصوص لزوم راه اندازی مراکز سلامت روانی اجتماعی جامع نگر(سراج) در مناطق تحت پوشش دانشگاه با هدف افزایش شاخص بهره مندی عادلانه به خدمات سلامت روان و مراقبت های اجتماعی اولیه و تخصصی، افزایش سواد سلامت روانی اجتماعی، کاهش شیوع اختلالات روانپزشکی و آسیب های اجتماعی، ارائه داد.
 
 
 
 
 
  • کد خبر : 47129
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *