جلسه گروه سلامت، بهداشت و محیط زیست در مرکزبهداشت شهرستان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه گروه سلامت، بهداشت و محیط زیست زیر گروه مجمع بسیجیان باحضور دکتر معانی رئیس مرکزبهداشت شهرستان سمنان، دکتر راستگو معاون دادستان، مهندس کیوان راد کارشناس مسئول واحد مهندسی بهداشت محیط شهرستان و سایر دستگاه های مرتبط برگزار شد.
در این نشست پیرامون اطلاع رسانی و آموزش برنامه سیوا (تفکیک زباله از مبدا) بحث و تبادل نظر و مقررشد این برنامه به صورت پایلوت از مسکن مهر شروع شده و از تمامی ظرفیت های پایگاه های بسیج، رابطان بهداشت و شوراهای محله و... برای اطلاع رسانی برنامه استفاده شود.
لینک کوتاه خبر :