جلسه کمیسیون دائمی هیات امناء دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد

جلسه کمیسیون دائمی هیات امناء دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با حضور دکتر علی رشیدی پور سرپرست دانشگاه و سایر اعضای کمیسیون عصر روز یکشنبه 29 تیر ماه سال جاری در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد. 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در این نشست بر اهمیت برنامه‌ریزی دقیق برای دستیابی به اهداف دانشگاه تأکید کرد و خواستار تعامل و هماهنگی بیشتر اعضای هیئت امنا در جهت پیشبرد برنامه‌های استراتژیک دانشگاه شد.

در این نشست، پیشنهادات اختصاصی درراستای بهبود و ارتقای عملکرد دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و نظرات تخصصی اعضای کمیسیون دائمی هیأت امنای دانشگاه پیرامون ارتقای بهره‌وری و بهینه‌سازی منابع بررسی شد؛ همچنین، موضوعات قابل طرح در جلسه هیأت امنای دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مطرح شد و حاضران در جلسه به بررسی موضوعات پرداختند.

  • کد خبر : 57790
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *