جلسه کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور سرپرست دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با حضور دکتر علی رشیدی پور سرپرست دانشگاه و سایر اعضای کمیته در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای جلسه کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان که روز شنبه پانزدهم شهریور ماه سال جاری برگزار شد، پژمان قرائیان دبیر پدافند غیرعامل دانشگاه گزارشی از وضعیت پدافند غیرعامل دانشگاه و سطح استان سمنان ارائه کردند.
تاکید بر برنامه ریزی های لازم درراستای ارائه آموزش های لازم به کارکنان پیش بیمارستانی 115، بیمارستانی و بهداشتی و برگزاری تمرین های عملیاتی از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.