جلسه کمیته پایش سه ماهه اول ۱۴۰۲ شهرستان دامغان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز پنجشنبه هجدهم خرداد ماه سال جاری جلسه کمیته پایش سه ماهه اول ۱۴۰۲ این شبکه با حضور مسئولین واحدهای ستادی، مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و همچنین مسئولین پایگاه های سلامت در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان برگزار شد.
در این جلسه مهرابی سرپرست گروه گسترش شبکه های بهداشتی و درمانی این شبکه، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی همکاران در ارائه خدمات سلامت به مراجعین و شهروندان گرامی، در خصوص دقت و اجرای هر چه بهتر پایش های فصلی تأکید کرد و عاقلی کارشناس گسترش شبکه، با بیان گزارش مبسوطی از آنچه که در پایش های سه ماهه اول سال جاری در این شهرستان صورت گرفته است، مواردی را در راستای افزایش میزان اثر بخشی این پایش ها متذکر شد.
در ادامه هر یک از مسئولین واحدهای ستادی با بیان نقاط ضعف و قوت و همچنین موارد قابل پیگیری، جهت بررسی نواقص مشاهده شده و ارائه راهکار مداخلات مورد نیاز به بحث و تبادل نظر پرداخته و در پایان مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و همچنین مسئولین پایگاه های سلامت پیشنهادات، درخواست ها و راهکارهای خود را درخصوص مباحث مختلف بیان نمودند.