جلسه کمیته های سلامت خانواده در شهرستان گرمسار برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز شنبه چهارم آذر ماه سال جاری جلسه کمیته های برنامه سلامت خانواده در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار با حضور علی شاهحسینی معاون بهداشتی شهرستان گرمسار، دکتر صرفی کارشناس پزشک خانواده معاونت بهداشتی دانشگاه و جمعی از کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار در سالن شهید عامری این شبکه برگزار شد.
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار ضمن تاکید بر تشکیل منظم کمیته ها و پیگیری مصوبات، بر برنامه ریزی و تداوم برگزاری منظم این جلسات تاکید نمود و طرح سلامت خانواده را تعریفی جدید از خدمات نظام سلامت دانست.
علی شاهحسینی بیان نمود: با تلاش و همت بیش از پیش کارکنان حوزه سلامت، دسترسی های جدیدی در عرصه خدمات برای مردم ایجاد می شود و چشم انداز اجرای این طرح ارتقای سطح سلامت مردم خواهد بود.
دکتر صرفی کارشناس پزشک خانواده معاونت بهداشتی دانشگاه ضمن بیان فعالیت های انجام شده در معاونت بهداشتی دانشگاه، از اجرای فاز دوم طرح سلامت از ابتدای آذر ماه سال جاری در شهرستان های گرمسار و دامغان خبر داد و در پایان گزارشی از کمیته های طرح سلامت بیان و در خصوص مصوبات این جلسات بحث و تبادل نظر شد.
لینک کوتاه خبر :