جلسه کمیته سلامت مدارس در معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد

جلسه کمیته سلامت مدارس در معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به منظور تأمین، حفظ و ارتقای سلامت دانش‌آموزان و درراستای بهره‌گیری از خرد جمعی و اجتناب از موازی‌کاری، کمیته‌ سلامت مدارس در روز یکشنبه هشتم مهر ماه سال جاری در سالن امام جواد (ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد. 

در این جلسه که دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه، کارشناسان معاونت بهداشتی و نماینده هایی از سازمان‌های مرتبط حضور داشتند، مدیر گروه جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس دانشگاه به عنوان دبیر کمیته ضمن خوش آمدگویی، اهداف برگزاری جلسه را بیان نمود.

سپس کارشناس مسئول سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس معاونت بهداشتی به عنوان مسئول دبیرخانه کمیته، توضیحاتی در مورد شیوه‌نامه کمیته سلامت مدارس در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، ارائه نمود و سپس نماینده های دستگاه‌های حاضر در جلسه، نظرات خود را برای برگزاری هرچه بهتر جلسات بعدی و نیل به اهداف مورد نظر بیان کردند.

همچنین کارشناسان معاونت بهداشتی، فعالیت‌های خود، در مدارس تحت پوشش را اعلام نمودند و در پایان این جلسه معاون بهداشتی دانشگاه به عنوان رئیس کمیته ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل مجاهد حزب الله لبنان و تشکر و قدردانی از حضور مدعوین، پیشنهاداتی را پیرامون ارتقای کمی و کیفی خدمات در مدارس مطرح نمود.

 

 

  • کد خبر : 53546
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *