جلسه کمیته تجهیزات پزشکی دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز سه شنبه ۴ شهریور ماه ۱۴۰۴ نشست اعضای کمیته تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ️با حضور دکتر علی رشیدیپور سرپرست دانشگاه در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
در این نشست که دکتر یوسفی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامهریزی دانشگاه، دکتر حسین زاده سرپرست معاونت درمان دانشگاه و سایر اعضای این کمیته حضور داشتند، سرپرست دانشگاه بر اهمیت نظاممندی بیش از پیش درراستای روال تهیه و تامین تجهیزات پزشکی مصرفی مراکز درمانی و لزوم برگزاری منظم و ماهانه کمیته دارو و تجهیزات پزشکی مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه و انجام دقیق وظایف محوله به این کمیته ها تاکید نمود.
در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت تجهیزات پزشکی مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه ارائه شد و حاضران پیرامون تجهیزات بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه و اولویت های خرید تجهیزات پزشکی به بحث و تبادل نظر پرداختند.