جلسه کمیته بهره وری نیروی انسانی دانشگاه برگزار شد.

جلسه کمیته بهره وری نیروی انسانی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ اولین جلسه کمیته بهره وری نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سال 1404 روز دوشنبه 18 فروردین ماه سال جاری با حضور دکتر تجلی سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی و سایر اعضای این کمیته در دفتر این معاونت برگزار شد. 

در این جلسه در خصوص درخواست های واصله از واحدهای تحت پوشش دانشگاه در زمینه های درخواست نیروی انسانی، جابجایی پرسنل تبادل نظر و تصمیم گیری گردید.

  • کد خبر : 55555
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *