جلسه کمیته ایمنی آب شرب در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد

جلسه کمیته ایمنی آب شرب در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه ماهانه کمیته ایمنی آب شرب در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.

این جلسه که در راستای بررسی فرم خوداظهاری، جمع بندی نهایی و در نظر گرفتن امتیاز جهت "گواهینامه برنامه ایمنی آب " روستای علاء  برگزار شد، کارشناس مسئول و کارشناسان حوزه سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان سمنان، نمایندگان سازمان های جهاد کشاورزی، شرکت پخش فراورده های نفتی ناحیه، شرکت آب و فاضلاب، اداره امور آب و سازمان محیط زیست سمنان حضور داشتند.

مهندس کیوان راد کارشناس مسئول سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن خیرمقدم به اعضاء، وضعیت منبع و سامانه آب روستای اعلاء را مناسب دانسته و در خصوص رفع کامل مسائل برای بهتر شدن آن تأکید نمود.

  • کد خبر : 49209
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر