جلسه کمیته اعتبار بخشی دوره پزشکی عمومی دانشکده پزشکی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه کمیته اعتبار بخشی دوره پزشکی عمومی دانشکده پزشکی در روز سه شنبه بیست و دوم فروردین ماه سال جاری با حضور دکتر کارگری مسئول دبیرخانه اعتبار بخشی دانشگاه، اعضای اصلی کمیته اعتبار بخشی و مسئولان کارگروه های تخصصی حوزه های 8 گانه استانداردهای ملی دوره پزشکی عمومی در دفتر کمیته اعتبار بخشی برگزار شد.
دکتر کارگری مسئول دبیرخانه اعتبار بخشی دانشگاه با اشاره بر اینکه جلسات خودارزیابی مستندات استانداردهای ملی دوره پزشکی عمومی بصورت هفتگی ادامه خواهد یافت، گفت: بی شک برنامه اعتبار بخشی دوره پزشکی عمومی ، منجر به ارتقاء ، بهبود و تضمین کیفیت آموزش دوره پزشکی عمومی خواهد شد.
در ادامه جلسه مستندات حوزه های دانشجویی، هیات علمی، ارزیابی دانشجویان و منابع آموزشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.