جلسه کمیته اعتبار بخشی دانشکده دندانپزشکی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه کمیته اعتبار بخشی دانشکده دندانپزشکی با حضور دکتر لبیب زاده رئیس دانشکده دندانپزشکی، دکتر هدایتی معاون آموزشی دانشگاه، دکتر تهی دست مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه، دکتر تجلی مدیرحوزه ریاست دانشگاه و نماینده ویژه ریاست دانشگاه در دانشکده دندانپزشکی، دکتر کارگری مسئول دبیرخانه جامع اعتبار بخشی های دانشگاه، دکتر افراز معاون آموزشی دانشکده دندانپزشکی، دکتر نیک بین معاون پژوهشی دانشکده دندانپزشکی و اعضای اصلی کمیته اعتبار بخشی دانشکده دندانپزشکی در روز دوشنبه 16 مرداد ماه سالجاری در سالن جلسات دانشکده برگزار شد.
دکتر هدایتی معاون آموزشی دانشگاه با اشاره به ضرورت و اهمیت جایگاه برنامه اعتبار بخشی در ارتقای و بهبود کیفیت خدمات آموزشی، براجرای مستمر برنامه زمان بندی و عملیاتی اعتبار بخشی دوره دکترای عمومی دندانپزشکی تاکید نمود.
در این جلسه تمامی استانداردهای الزامی و ترجیحی حوزه رسالت و اهداف برنامه اعتبار بخشی دوره دکترای عمومی دانشکده دندانپزشکی مورد بحث و بررسی و تایید نهایی اعضای کمیته خودارزیابی دانشکده قرار گرفتند.
لازم به توضیح است: با توجه به فرصت ایجاد شده توسط دبیرخانه شورای آموزشی دندانپزشکی عمومی وزارت متبوع، امکان بارگذاری و ویرایش مستندات حوزه های اعتبار بخشی دانشکده تا 15 شهریور ماه سال جاری فراهم شده است.