جلسه هم اندیشی نمایندگان پزشکان و ماماهای تیم سلامت شهرستان های تحت پوشش دانشگاه برگزار شد

جلسه هم اندیشی نمایندگان پزشکان و ماماهای تیم سلامت شهرستان های تحت پوشش دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نشست هم اندیشی نمایندگان پزشکان و ماماهای حوزه سلامت شهرستان های تحت پوشش دانشگاه با حضور مهندس عباس دارائی معاون فنی، نفیسه بنایی مدیر شبکه و ارتقا سلامت و سایر اعضا در سالن آموزش معاونت بهداشتی برگزار شد.

در این نشست ابتدا مدیر شبکه و ارتقا سلامت دانشگاه ضمن تشکر از حضور همکاران، در خصوص اهداف این جلسه و انتخاب نمایندگان منتخب پزشکان و ماماهای برنامه پزشکی خانواده و بیمه روستایی مطالبی ارائه نمود و هر یک از حاضرین نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

در ادامه پس از رای گیری و با اتفاق آراء؛ دکتر عسگرزاده پزشک مرکز خدمات جامع سلامت مرکز قمر بنی هاشم شهرستان دامغان و صالحی فر مامای مرکز خدمات جامع سلامت جعفرآبادی شهمیرزاد به عنوان نمایندگان منتخب حوزه سلامت "برنامه پزشکی خانواده و بیمه روستایی"دانشگاهی انتخاب شدند.

در انتهای این جلسه، مهندس عباس دارائی معاون فنی معاونت ضمن تبریک ویژه به نمایندگان منتخب تیم سلامت دانشگاه؛ اظهار امیدواری کرد: حضور نمایندگان گامی موثر در جهت پیشبرد و ارتقا هر چه بیشتر اهداف دانشگاه در برنامه پزشکی خانواده و بیمه روستایی و دفاع از حقوق اعضای تیم سلامت توسط نمایندگان منتخب دانشگاهی است.

  • کد خبر : 51905
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر