جلسه هم اندیشی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه با مدیران حوزه سلامت مهدیشهر

جلسه هم اندیشی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه با مدیران حوزه سلامت مهدیشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز یکشنبه ١٩ آذر ١۴٠٢ جلسه هم اندیشی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه با حضور دکتر منتظری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر و دکتر تبیانیان سرپرست بیمارستان ١۵ خرداد در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر برگزار شد.

قرائیان رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه در این خصوص گفت: ارائه خدمات فوریت های پزشکی مطلوب در کمترین زمان از اولویت های اساسی خدمات پیش بیمارستانی می باشد و مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه در راستای تحقق این امر برنامه ریزی و اقدام خواهد نمود.

در ادامه این جلسه دکتر منتظری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر و دکتر تبیانیان سرپرست بیمارستان 15 خرداد مهدیشهر نکاتی را در خصوص لزوم تعامل بیش از پیش خدمات پیش بیمارستانی و بیمارستانی بیان نمودند که در راستای هم افزایی خدمات مربوطه تصمیم گیری های لازم انجام شد.

در این جلسه رئیس اداره عملیات اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه، مسئول هماهنگی امور مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی و مسئول اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان مهدیشهر نیز حضور داشتند.

  • کد خبر : 48454
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر