جلسه هم اندیشی با مسئولین درآمد بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه برگزار شد

جلسه هم اندیشی با مسئولین درآمد بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به همت اداره اقتصاد درمان دانشگاه نشست هم اندیشی پیرامون مسائل مربوط به اسناد بیمارستانی با حضور دکتر حسین زاده سرپرست معاونت درمان، فریدون نژاد سرپرست اداره اقتصاد درمان و مسئولان درآمد بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه در سالن جلسات این معاونت برگزار شد.

در این جلسه که اهم مسائل اسناد بیمارستانی مورد بررسی قرار گرفته و در راهکارهای مورد نظر هم اندیشی شد و در پایان از زحمات مسئولان درآمد در زمینه کاهش کسورات بیمارستانی در سال 1402 توسط سرپرست معاونت درمان دانشگاه تقدیر و تشکر بعمل آمد.

  • کد خبر : 48794
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر