جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های هفته خوابگاه دردانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه هماهنگی پیرامون برگزاری برنامه های هفته خوابگاه ها با حضور دکترعبدالحمید حاجی حسنی معاون دانشجویی فرهنگی، کهزاد جوادی فر مدیردانشجویی، مجتبی تجلی مدیر فرهنگی و جمعـــی ازکارشناسان معاونت روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در محل دفتر معاونت برگزار شد.
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه ضمن خیرمقدم به حاضرین در این جلسه، گفت: هفته خوابگاه ها امسال از تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه لغایت ۵ خرداد ماه با" شعار سرای دانشجو، با نشاط و امید آفرین "برگزار خواهد شد.
دکتر عبدالحمید حاجی حسنی هدف از برگزاری این رویداد را ایجاد فضای نشاط بین دانشجویان دانست و افزود: ارتقای کیفیت زندگی خوابگاهی، توجه به سلامت جسمی و روحی ساکن خوابگاه ها از مهمترین اهداف خوابگاه ها است.
وی در خصوص برنامه های تعیین شده در هفته خوابگاه ها بیان داشت: عناوین روزها به گونه ای انتخاب شده است که نوآورانه و خلاقانه باشد و با ایجاد فضای با نشاط و رقابت سالم در بین دانشجویان، قابلیت اجرا است.
لازم به ذکر است: بازدید مسئولان دانشگاه ازخوابگاه دانشجویی، زیباسازی محیط های عمومی خوابگاه های دانشجویی توسط دانشجویان، برپایی مسابقه دستپخت دانشجویی همراه باحضور کارشناسان تغذیه، دعوت از اساتید برجسته و درحوزه سلامت روان، برپایی مسابقات ورزشی ازسوی اداره تربیت بدنی، انتخاب اتاق نمونه خوابگاه و تقدیر از ساکنین آن از جمله مصوبات این جلسه بود.
درپایان این نشست هریک از مدیران و کارشناسان معاونت پیشنهادات، ایده ها و نظرات خود را پیرامون برنامه هفته خوابگاه های دانشجویی ارایه نمودند.