جلسه هماهنگی برنامه ملی خود مراقبتی سازمانی در شبکه بهداشت و درمان دامغان برگزار شد

جلسه هماهنگی برنامه ملی خود مراقبتی سازمانی در شبکه بهداشت و درمان دامغان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه هماهنگی برنامه ملی خود مراقبتی سازمانی با محوریت محیط کار سالم، با حضور دکتر تقوی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان، اعضای شورای ارتقای سطح سلامت و نماینده های پایگاه ها و مراکز خدمات جامع سلامت در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان دامغان برگزار شد.

در این جلسه مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان گفت: بزرگترین سرمایه هر سازمان نیروی انسانی آن است و توجه به شرایط محیط کار و کاهش دغدغه های پرسنل اولویت کار ماست و با توجه به منابع مالی موجود به وسایل گرمایش و سرمایشی محیط های کاری رسیدگی می کنیم.

سپس فاطمه صرفی دبیر شورای ارتقای سطح سلامت شبکه بهداشت و درمان دامغان ضمن بیان مصوبات صورتجلسه جلسه قبل، در خصوص اهمیت حفظ و ارتقاء سطح سلامت جسم و روان کارکنان شبکه بهداشت به عنوان یکی از سازمانهای حامی سلامت شهرستان دامغان و به عنوان الگویی برای سایر سازمان ها و ارزشیابی برنامه خود مراقبتی سازمانی برای ارتقای سطح سلامت در محیط کار، مطالب خود را ارائه نمود.

در پایان حضار ضمن بحث و تبادل نظر پیشنهادات خود را مطرح کردند و موارد تایید شده مصوب شد.

  • کد خبر : 54938
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *