جلسه هماهنگی اجرای نظام خدمات توانبخشی در بیمارستان های تحت پوشش برگزار شد

جلسه هماهنگی اجرای نظام خدمات توانبخشی در بیمارستان های تحت پوشش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه هماهنگی اجرای نظام خدمات توانبخشی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه در روز یکشنبه 26 شهریور ماه سال جاری به ریاست دکتر حسین زاده سرپرست معاونت درمان با حضور دکتر پهلوان معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه، جمعی از مدیران و کارشناسان معاونت های مربوطه و کارشناس مسئول برنامه توانبخشی و بیماری های خاص در سالن جلسات معاونت درمان برگزار شد.

سرپرست معاونت درمان بیان نمود: با توجه عدم وجود یا نقص امکانات در بیمارستان مجری برنامه برای ارائه خدمات توانبخشی مرتبط با بیماران سکته مغزی و قلبی، آسیب دیدگان نخاعی و ضربه های مغزی،  بخشنامه نظام تعالی خدمات  توانبخشی در بیمارستانها توسط معاونت محترم درمان وزارت متبوع به معاونین درمان دانشگاههای کشور ابلاغ گردیده است.

در این نشست درراستای اجرای مناسب اجرای نظام خدمات توانبخشی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه برای بررسی زیر ساخت های لازم از جمله فضای فیزیکی مناسب، تجهیزات پایه، تخت های اختصاص یافته مربوط به استان و درخواست موافقت اصولی تخت های توانبخشی تشکیل مورد بررسی قرار گرفت.

کارشناس برنامه توانبخشی دانشگاه به ارائه گزارشی از انتظارات وزارت بهداشت درراستای پیشبرد برنامه خدمات توانبخشی پرداخت و مقرر شد ضمن بررسی موارد ثبت خدمات توانبخشی در HIS  و ارسال گزارش هایی از امکانات فعلی، درخواست تجهیزات پزشکی و نیروی انسانی بخش توانبخشی به وزارت متبوع، صدور موافقت اصولی بخش توانبخشی نیز پیگیری شود.

  • کد خبر : 46496
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *