جلسه مشترک هم اندیشی مدیران حوزه سلامت شهرستان دامغان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ نشست هم اندیشی پیرامون ارتقای سطح خدمات بهداشتی درمانی شهرستان دامغان با حضور دکتر تقوی مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، دکتر زارع زاده سرپرست مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت، دکتر اکبری فر مسئول نظارت بر دارو شبکه بهداشت و درمان شهرستان، دکتر مقدسی رئیس نظام پزشکی و جمعی از پزشکان متخصص بیمارستان ولایت در سالن کنفرانس این بیمارستان برگزار شد.
در این جلسه نکاتی پیرامون آمادگی، استاندارد های مراقبت، تجهیزات، برنامه ریزی و پیشگیری از عفونت های تخصصی فصلی، تدوین برنامه های کشیک و پیش بینی نیروی انسانی متخصص بیان و در پایان حاضران در جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.