جلسه مشترک اداره کل زندان ها با معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نشست هم اندیشی پیرامون ارتقاء سطح سلامت زندان های استان سمنان در روز شنبه 21 مرداد ماه سال جاری با حضور دکتر محمد ناصر رهبر مدیریت گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های معاونت بهداشتی دانشگاه و مسئولان اداره کل زندان ها در سالن جلسات معاونت بهداشتی برگزار شد.
در این نشست ضمن اعلام رضایت از همکاری بین بخشی، بر ضرورت تقویت و هماهنگی این همکاری ها تاکید شد و ارائه جدول زمانی بازدیدها، تقویت بیماریابی، جذب یک نفر نیروی بهداشت حرفه ای، معرفی زندان به عنوان یک مرکز حامی سلامت و هماهنگی در فوریت های بهداشتی احتمالی از مهمترین تصمیمات این جلسه بوده است.
لینک کوتاه خبر :