جلسه مسئولان مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان آرادان با مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان

جلسه مسئولان مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان آرادان با مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز شنبه پانزدهم مهر ماه سال جاری نشست مسئولان مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان آرادان با دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان و یوردخانی معاون بهداشتی در دفتر مدیریت این شبکه برگزار شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ضمن قدردانی از زحمات پزشکان، به بررسی مسائل موجود در مراکز خدمات جامع تحت پوشش شهرستان پرداخت و سپس  پزشکان مسائل مرتبط با مراکز و خانه های بهداشت تحت پوشش خود را مطرح نمودند.

در این جلسه مسائلی پیرامون شیفت های پزشکان در مرکز شبانه روزی، مسائل مربوط به اینترنت مراکز، نظام ارجاع و هماهنگی های لازم با بیمارستان امام حسین (ع) و تجهیزات در مراکز و خانه های بهداشت مطرح و در پایان این جلسه با بحث و تبادل نظر پیرامون موارد مطرح شده در جلسه، راهکارهای لازم جهت رفع موانع موجود ارائه شد.

  • کد خبر : 46856
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *