جلسه مدیر و کارشناسان ستادی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان

جلسه مدیر و کارشناسان ستادی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز یکشنبه یکم بهمن ماه سال جاری جلسه کارشناسان ستادی با حضور دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان، یوردخانی معاون بهداشتی و تمامی کارشناسان ستادی در اتاق ریاست این شبکه برگزار شد.

در ابتدا مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ضمن عرض خداقوت و تشکر از زحمات همکاران، از تمامی واحدها خواست تا گزارش عملکرد مربوط به واحد خود را ارائه کنند و در ابتدا قاسمی کارشناس مسئول مبارزه با بیماری ها در خصوص پویش ملی فشارخون و دیابت گزارشی را رائه نمود.

دکتر محمد مومنی ضمن بیان شاخص مراکز و خانه های بهداشت به تفکیک ،پایان طرح را اعلام نمود و از زحمات و همکاری همکاران تشکر کرد.

همچنین قاسمی در خصوص موارد مطرح شده در نظارت عالیه و رفع مسائل موجود توضیحاتی را ارائه نمود و در ادامه رهایی کارشناس مسئول بهداشت خانواده در خصوص موارد زایمان در منزل، افزایش موارد نوزاد نارس ،بالا بردن ثبت موارد ویزیت کودکان و نحوه برگزاری کلاس آمادگی برای زایمان ،مواردی را مطرح نمود.

همچنین موسوی کارشناس بهبود تغذیه جامعه در خصوص شروع پویش ملی تغذیه و شعارهای آن توضیحاتی داد و از همکاران خواست تا مستندات و آموزش های لازم را در راستای هر چه بهتر پویش، ارسال کنند و در ادامه جلسه هر یک از کارشناسان مسائل مربوط به واحد خود را مطرح کرده و مقرر گردید جلسات در روز مشخصی از هفته با مسئولیت و هماهنگی هر یک از کارشناسان برگزار و مصوبات جلسه به طور جدی پیگیری و مسائل موجود برطرف شود.

  • کد خبر : 49326
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر