جلسه فصلی رئیس اداره پرستاری دانشگاه با مدیران پرستاری بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه فصلی رئیس اداره پرستاری دانشگاه با مدیران پرستاری بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه در روز شنبه نوزدهم اسفند ماه سال جاری در سالن جلسات معاونت درمان دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این نشست داوری رئیس اداره پرستاری دانشگاه ضمن عرض خوش آمدگویی به حاضران، مصوبات جلسات قبل را بیان و سپس از همکاری و تلاش مدیران تشکر و قدردانی و اظهار امیدواری کرد: با مشارکت و همدلی همه همکاران می توان ارائه خدمات به نحو احسن به بیماران داشت.
در این جلسه در راستای موضوعات مربوط به چهارشنبه سوری و عید نوروز، پیشنهادات تعرفه پرستاری، تحلیل سان نرس بحث و گفتگو صورت پذیرفت و در نهایت مترون های محترم مسائل مربوط به بیمارستان های خود را بیان نمودند و در این راستا به بحث و تبادل نظر پرداختند.