جلسه شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده پزشکی برگزار شد

جلسه شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده پزشکی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دویستمین  جلسه شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده پزشکی در روز دوشنبه 18 اردیبهشت ماه 1402 در سالن جلسات دانشکده پزشکی برگزار شد.

در این که معاون پژوهشی دانشکده، اعضای شورای تحصیلات تکمیلی و مدیران گروه ایمونولوژی، میکروبشناسی، فیزیولوژی، علوم تشریح، مهندسی بافت، فیزیک پزشکی و بیوتکنولوژی حضور داشتند، بررسی پروپوزال های دانشجویان PhD گروه مهندسی بافت از موارد مطرح شده در این جلسه بود.

 

  • کد خبر : 44043
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *