جلسه ساماندهی و کنترل آبیاری کشاورزی بافاضلاب یا پساب در معاونت بهداشتی

جلسه ساماندهی و کنترل آبیاری کشاورزی بافاضلاب یا پساب در معاونت بهداشتی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نشست هم اندیشی در راستای ساماندهی و کنترل آبیاری کشاورزی بافاضلاب یا پساب در مزارع تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در روز یکشنبه 18 شهریور ماه سال جاری در سالن جلسات معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد.

در این نشست مهندس دارایی معاون فنی مرکز بهداشت استان سمنان، پرچ سرپرست گروه سلامت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه، نمایند های از دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری سمنان، شرکت آب و فاضلاب استان سمنان، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان جهاد کشاورزی و کارشناس مسئولان واحد مهندسی بهداشت محیط شهرستان های تحت پوشش این دانشگاه حضور داشتند.

نماینده های سازمان های شرکت کننده در جلسه گزارشی از اهم اقدامات صورت گرفته در زمینه مدیریت پساب تصفیه خانه های تحت پوشش استان را ارائه دادند و در ادامه جلسه، معاون فنی مرکز بهداشت استان سمنان بر شرح وظایف و انتظارات قانونی دانشگاه از سایر سازمان های مرتبط در این راستا تاکید نمود.

در پایان این نشست پس از بحث و تبادل نظز، مقرر شد اعضای حاضر در جلسه در راستای تبصره ذیل ماده 5 آیین نامه جلوگیری از آلودگی آب، شهرهایی که پدیده آبیاری با پساب غیر استاندارد برای مصارف کشاورزی دارند، اقدامات و برنامه ریزی اصولی انجام دهند. 

  • کد خبر : 53232
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *