جلسه توجیهی و هماهنگی نماینده های مراقبان سلامت در معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد

جلسه توجیهی و هماهنگی نماینده های مراقبان سلامت در معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دومین جلسه توجیهی و هماهنگی نماینده های مراقبان سلامت در سال جاری با حضور دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشت دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان، مهندس عباس دارائی معاون فنی و دکتر محمد ناصر رهبر سرپرست مدیریت گروه گسترش شبکه و ارتقای سلامت در سالن امام جواد(ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه که مسئولان گروه ها و واحد های فنی معاونت بهداشتی، متولیان مراقبان سلامت در ستاد شهرستان و نماینده های مراقبان سلامت حضور داشتند، معاون بهداشتی دانشگاه ضمن تبریک برای پیروزی رزمندگان و مدافعان حریم میهن اسلامی و خوش آمدگویی به اعضای حاضر در جلسه،  شرایط کنوننی کشور و استان را تبیین نمود.

سپس مهندس عباس دارائی ضمن تبریک پیروزی های جبهه حق بر علیه باطل و آرزوی سلامتی و توفیق برای تمامی مدافعان وطن به نقش و اهمیت محوری این گونه جلسات جهت تسریع در شناسایی و حل مسایل و چالش ها در حوزه فنی و تخصصی خدمات ارائه شده، اشاره کرد.

در ادامه دکتر محمدناصر رهبر از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته توسط مراقبان سلامت قدردانی نمود و توضیحات لازم در خصوص اهمیت ارائه خدمات بهداشتی درمانی بر اساس دستورعمل های ابلاغی از سوی وزارت ارائه کرد و سپس نفیسه بنایی به عنوان متولی مراقبان سلامت در معاونت بهداشتی در خصوص انتظارات از نماینده های مراقبان سلامت و اهداف جلسه مطالبی را بیان نمود.

در پایان اعضای حاضر در جلسه به بحث، تبادل نظر و بیان نقطه نظرات و پیشنهادات در راستای حفظ کیفیت خدمات برنامه های مختلف حوزه بهداشت از جمله سلامت خانواده، سلاکت روانی، بهبود تغذیه جامعه، غربالگری و مراقبت بیماری ها و ... و مسایل مرتبط با سامانه ها و ... پرداختند و درراستای رفع آن ها پیشنهادات و راهکارهای لازم تبیین و توضیح داده شد.

  • کد خبر : 57538
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *