جلسه برون بخشی هفته سلامت در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد

جلسه برون بخشی هفته سلامت در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه برنامه ریزی هفته سلامت سال 1402 ( 9 الی 15 اردیبهشت) با شعار" سلامت برای همه با پزشکی خانواده " در روز سه شنبه 29 فروردین ماه 1402 با حضور پیام گزاران  سلامت، داوطلبان متخصص اداره های مستقر در شهرستان سمنان و واحدهای ستادی در سالن سلامت مرکز بهداشت برگزار شد.

در این جلسه پوررضایی کارشناس مسئول آموزش وارتقای سلامت شهرستان سمنان گزارشی از عملکرد مرکز بهداشت در هفته سلامت سال 1401، شعار وروز شمار هفته سلامت سال 1402 را بیان و در ادامه رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان شرح مختصری از خدمات مرکز بهداشت را ارائه نمود.

دکتر شیرازه معانی با توجه به اجرای برنامه پزشک خانواده در آینده ای نزدیک در شهرستان سمنان و شعار هفته سلامت، خواستار اطلاع رسانی به پرسنل ادارات جهت تکمیل و ویرایش پرونده الکترونیک پرسنل در مراکز خدمات جامع سلامت منطقه سکونت خود شد.

در پایان جلسه نیز دکتر دوستمحمدی مسئول واحد سلامت خانواده با توجه به روز شمار هفته سلامت و دستورالعمل جدید در خصوص جوانی جمعیت مطالبی را بیان نمود.  

  • کد خبر : 43501
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *